Skräck i hemmet

Saker jag blir äcklad av i hemmet (mestadels trasor):

1. Våta trasor i alla former men en trasa som ligger i diskhon och är genomvåt, med eventuella rester. Äcklar mig mycket då man inte vet vad den sugit åt sig eller hur länge den legat där.

2. Nästan likadant är det när det gäller den här skålen folk brukar ha när de diskar som de har diskmedel o vatten i, so far so good. En praktisk grejj för att inte slösa diskmedel, men äckligt när de låter vattnet + svampen ligga kvar tills nästa disk.

3. Att använda samma trasa till hela toaletten. Jag gillar att använda en särskild trasa till sitsen, vill få det så rent som möjligt så man kan sitta i lugn och ro :p.

4. Att inte diska stekjärnet ordentligt. Nej, att fettet ger mer smak är äckligt.

5. Att dricka ur förpackningar i kylen, ush ush ush. Tänk om man får oväntat besök och ska bjuda på någon? Nej.


Vilken meningslös lista tänker ni, men det är la det bloggande går ut på? Att dela med sig av allt och inget. Nu ska jag lösa lite Suduko innan honey kommer och vi ska dra ut en runda. Strååålande väder. Har redan varit ute på en promenad innan också.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0