Sista etappen

Kom på imorse att detta projektarbetet som jag ska börja med nu är sista saken jag gör i skolan, kanske någonsin. Jag hoppas i alla fall att inte gå mer i skolan.. Så nu har jag tänkt ge järnet!! Idag är det kyligt, så fikan med Linnsi planerades till Entré, vårt vinter-hang-out. Men den ska jag inte åka till förrän vid halv fyra eller fyra, har en välbehövlig tvättid klockan två. Dumma tvätt som måste förläggas mitt på dagen men BRA att få tvättat.

Och imorgon kommer några typer hit och ska installera ett bredbandsuttag så jag måste flytta till Dilshad ikväll för Fia kan inte vara här hemma om de går omkring och arbetar, då blir hon skiträdd det lilla livet.

Mina hormoner är galna, jag är överkänslig och gråter för minsta lilla. Vad händer där inne? Och nej, det är inte PMS för det har försigått i typ tre veckor nu, jobbigt. Jobbiga hormoner. Jag drömmer sjuka drömmar också.. Inatt drömde jag att min pappa blev homosexuell och blev tillsammans med min mosters man. Ja, helt sjukt. I förrgår drömde jag att jag blev skitförbannad på familjen för de fick mig att äta lamm. Haha, vad händer med mig? Börjar jag förlora förståndet?

Nu ska jag äta lite och sen börja med projektarbetet. See ya.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0