Min fredag

Eftersom jag är klar med arbetet så blir det en dag med Linnsi! Nice! Vaknade typ mycket för sent för jag var död på något konstigt sätt, så tvättiden blev lite tajt, hoppas det hinner torka!

Igårkväll tränade jag för första gången på Arlövs 24/7, riktigt fint. Omklädningsrummet var super och tjejgymmet var litet men hade skitbra maskiner, helt nya. Såg ut som en idiot förmodligen när jag skulle förstå mig på vissa haha. Lite annorlunda än vad det är inne i stan. När jag kom hem blev det en uppfräshning inför Barcelona! Måla tånaglar, raka benen och spraya lite brun-utan-sol.

Ja, nu blir det ner i källaren och grejja. Vi hörs förhoppningsvis innan jag drar på söndag!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0