I need dollar

Ush och fy vad jag är fattig nu. Denna månaden känns som jag gjort mycket för att inte slösa, jag har knappt handlat något, haft kontanter istället för kort. Men ÄNDÅ finns inga pengar kvar på kontot. Får kolla om jag har kontanter kvar i min fina lilla kontants-planerings-tygtavla där hemma (bor ju hos Dilshad nu). Klockan är snart tio och jag ska cykla iväg och göra lite ärende, bland annat ett besök på apoteket och där kommer jag gå ut 400 kronor fattigare. Måste ha solskydd som är svindyrt. Har ju helt enkelt fått låna av mitt sparkonto sålänge.

Så iväg på cykeln nu, i eftermiddag ska jag skriva på projektarbetet :)

Ville bara beklaga mig över hur foort pengarna springer. Tror de är rädda för mig?



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0