Hårmode

I alla bloggar verkar man nu kunna läsa om hår-donutsar. Ja, hårmunkar helt enkelt. En fantastiskt snygg frisyr. Jag fick upp ögonen för den då den var på startsidan på blogg.se idag och jag ska försöka mig på att göra den ikväll!



Det är ju jättekul att ha en annan frisyr ibland. Jag är ganska dålig på att göra frisyrer. Brukar oftast köra på vanligt nersläppt eller hästsvans. Främst är det så att jag inte passar i många frisyrer och sen är det också för att mitt hår har så fina hårstrån att ingen frisyr är stadig på mitt huvud. Men denna hade varit toppen om man är snygg i, tycker den är cool och snygg och söt. Hade tänkt göra en egen "donut" av en strumpa. Jag visar kanske foton sen...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0