Blekfis

Jobbat hela helgen. Igår kom Stavve på besök, det är han som fixade jobbet till mig, kollega från cuba café. Satt och babblade på uteserveringen typ 40 minuter allihop innan gäster kom. Riktigt skön jobbdag, har kommit in i rutinerna och fick massa cred från min chef, vilket kändes jätteroligt!! Att höra att man är duktig är alltid lika roligt men att höra att man har en perfekt personlighet och sätt med gästerna för det jobbet, då blir man glaaá!

I övrigt har vi flyttat till Dilshad nu, jag ville inte, men det kan man inte säga till honom då han vill att det ska vara rättvist till max när det gäller boendet. Hans kök är pyttelitet att plugga i och jag saknar redan min balkong (han har ingen). Är blek som ett spöke i ansiktet, ser ut som jag flytt solen vilket jag inte har. Ska plugga hela veckan, ska starta snart men först en rejäl frukost.

Det är denna veckan 21-23 grader i barcelona, perfekt stros-väder. LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-05-09 @ 10:33:50
URL: http://www.mimmiwebdesign.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0