21 maj 2011

Idag är tydligen världens undergång. Kan ärligt säga att jag hatar alla som förutspår sådana saker. Det är inget att skämta om. Kanske för att jag tycker det är så hemskt att ens tänka tanken att vi alla skulle dött.. inte fått chansen till barnbarn, barn eller att uppleva världen.

Så nej, jag tror inte heller att det sker idag. Bara en idiot som snackar skit. Nu ska jag ta på mig, ta in Fia i buren och sen ska jag och Dilshad iväg och njuta av dagen. Först packa till Barcelona, jihoo.

Ha en bra lördag alla! Hörs på torsdag!!

Kommentarer
Postat av: Sanja

Ha så jätte kul i Barcelona!!! =) Är nog lite smått avis hihi ;) Kram

2011-05-21 @ 14:05:45
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0