Solig tisdag

Idag lyckades jag inte gå upp så tidigt som igår. Ska försöka vakna samtidigt som Dilshad och sen gå upp vid sju. Det känns bra att ha en lång dag. Men idag gick jag upp kvart i nio.. Saker som har hänt hittils är att jag försökt dammsuga med min usla dammsugare. Det känns som någon ber mig köpa en ny. Men jag vill vara bombsäker att den inte funkar först... Har ätit fruktig frukost, kiwisar och smoothie.

Nu ska jag snart ut i solen och gå en lång promenad med Linnsi. Sen blir det kanske en fika i Malmö. Ser fram emot att höra allt om hennes små bestyr i helgen ;)

Fick en inbjudan till Madus tjejfest den 2 april, åh så roligt det ska bli. Det känns så avlägset, men det är ju fan den 8 mars idag. Och grattis såklart till alla starka, vackra kvinnor där ute :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0