Pluggpluggplugg

Det var några dagar sedan nu och vad har jag haft för mig? Idag har jag suttit inne hela dagen och pluggat. Just idag gör det dock inte så mycket, hör hur mycket vinden viner ute! Har dock inte pluggat konstant, tappar ju koncentrationen.. ganska snabbt också. Håller på med en bok om kommunallagen för tillfället.. Det är tre lagar jag ska ha på tentan; förvaltningslagen, offentlighet- och sekretesslagen samt kommunallagen.. Tentan är nästa torsdag. Jag vet inte alls om jag klarar den. skriver upp all fakta i frågeform så är det lätt att plugga på sen. Aja, nu ska jag ta itu med den igen. 

Denna vecka har jag mest pluggat, men förutom det så träffade jag Linn en liten stund igår och sen har jag njutit av kvalitetstid med min älskling. Ikväll blir det nog att träffa en killkompis en stund, måste ju komma ut lite från böckerna!!

Det var alles, ville bara visa ett livstecken!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0