My place

Det var ett tag sen jag bjöd på bilder från mitt hem, det har skett en del mindre förändringar, så här kommer lite pics!




Lampan har jag köpt på Erikshjälpen och krukan hittade jag på ett annat begagnatställe. Passande nog matchade de. Den lilla figuren betyder Allas lika värde.


Mitt badrum är just nu vitt med rosa handdukar. Lägg märke till de två tandborstarna :)


Mitt badkar. Världens godast kokosskum och vaniljduschcreme.


Mitt köksfönster. Ville ha romantiskt vita, böljande gardiner efter att alltid haft mycket färg. Den hjärtliknande växten köpte jag lagom till alla hjärtans dag, älskar den.


På Sofies kylskåp. Ett papper med regler för att stressa ner, har funkat utmärkt. Bäst att ha de kvar för säkerhetsskull. Det blommiga kortet är ett födelsedagskort från mormor&morfar. Det roliga vykortet med tanten köpte jag i Stockholm, haha tycker det är så charmigt. Den lilla lappen i mitten är en lyckokaka som jag fick när vi pluggade med C-uppsatsen, där jag fick meddelandet: you should be able to undertake and complete anything.

Ja, nu har ni fått se lite av mitt hem. Just det, glömde köksbordet, där jag sitter/har suttit hela dagen.


Lila dynor och lila ljus. Måste ha kvar något lila i köket och vardagsrummet, det är obligatoriskt.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0