STÖRNINGAR

Mitt mobila bredband har inte fungerat på mer än en vecka, därför jag ej bloggat. Som tur är så är facebook en väldigt "lätt" sida att ladda så har kommit in och kunnat kolla det viktigaste. Nu för en gångs skull kom jag in på bloggen. Detta har fört med sig att jag ej kunnat kolla swedbank, ej kollat TVÅ (!!) avsnitt av Gossip girl som jag missat och har inte kollat min hotmail. Har förmodligen 100 reklammail att sortera nu. Och självklart har jag inte heller kunnat ladda upp bilder eller berättat vad jag haft för mig för er!

Mycket har hänt sen jag sågs här inne sist. Jag har tagit examen från högskolan! Haft examensfest med familjen som jag har bilder på, varit i Stockholm med Dilshad och gjort en massa roligt. Vill berätta allt för er, får testa ladda upp bilder i nästa inlägg och se om det går. Hoppas vi hörs snart igen. Har även börjat jobba heltid :) Jobbigt som fan men behöver pengarna, studenter är inte vana att ta i fysiskt haha.

Nu måste mitt internet börja funka, inte kul att betala summor för något som ej fungerar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0