Inget internet

För att uppdatera situationen lite så har jag pratat med Telenor och jag skulle skicka in mitt modem på service.. Fick inget låne-modem för att de inte hade något i butiken så nu har jag inte internet alls tills det är lagat, vilket kan ta 2-4 veckor! Får sno Dilshads på kvällarna när han är hemma (han surfar via mobilen) annars kommer jag gå till bibblan ibland bara.

Yes, den här bloggen är med andra ord stendöd. Jag får hoppas att ni ändå har ett roligt lov så att ni inte läser den ändå haha. Irriterande att vara utan internet några veckor nu. Men se det positivt - jag kan kanske få ett liv? haha.

Nu är det lördagkväll, klockan elva och vi ska snart sova. Jobba imorgon och sen kommer mamma&pappa på kvällen, längtar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0