Fotobomb!

Mitt internet funkar igen, jag som varit en stor idiot haha, det var mitt modem som var isönder och jag hade kunnat fixa det för lääängesen men trodde det var telenors fel. Förlåt telenor! Här kommer en fotobomb för att fira!!

Barcelona!


Obligatoriska flygplansfotot. Vackraste som finns.


Ett litet lustigt hus vid Sagrada de familia (kyrkan som Gaudi lät bygga)


Väggarna på kyrkan var fulla av skulpturer av människor och växter.


Detta var i Gaudis park - Park Guell. Underbar park med massa fina byggnader, skulpturer och konstverk.


Helt fantastisk utsikt över Barcelona.


En tjej var glad över att hamna på min bild haha.



Mamma krossar män på Barcelona-strand.


Och så Badalona-strand dagen efter. Vackert och härligt.


Här är en till vacker och härlig sak - right? ;)


Utsikt från takterassen på hotellet. Varför ser allting så himla fint ut när man befinner sig i medelhavsvärme? Man kan känna värmen genom bilden tycker jag.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0