Bilder från Örebro-Sthlm

Nu tänkte jag sätta upp bilder från när jag och killen var i Örebro och Sthlm. I örebro tältade vi och badade på äventyrsbad, tog inte alls många foto så det var dåligt av oss, men några stycken pics blev det.


Här var vi tvugna att stanna! Men det var inte så hemskt speciell godisaffär som vi trodde.


Min finis i väntan på båten till visingsö i Gränna.


Underbart att vara ute på sjön!


Vid en gammal ruin av ett slott.




Hittade perfekt tältplats längst bort, nära sjön. Eller damm är det kanske. Tur att bilden är liten för Dilshad förstörde den med sin sura min hehe.




Vi satt högt som fan i globen. Fick nästan svindel. Jerry Seinfeld var som jag tror jag berättat, väldigt kul! Skrattade hur mycket som helst. Love him och gänget. Synd att det inte var show med Elaine, George och Kramer också!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0