The day before he leaves

Rubriken låter otroligt dramatisk, men det är min kära kille som ska resa bort i veckan så jag kommer vara pojkvänslös i en vecka. Nu när Linn är hemma från sin resa till Bulgarien tror jag att jag överlever :)

Just nu är han iväg och hjälper sin kompis familj. Det som skulle ta en kvart har nu tagit två timmar. Men förhoppningsvis kommer han snart, vi ska till Lund och ta en fika, köpa hatt och lite annat.

Igår flyttade han till en större lägenhet. Den är helt underbar, jag är lite smått förälskad, vill flytta in! Jag älskar min lägenhet, men jag ser att jag skulle kunna älska denna med. Dock har den några minus - området är så himla tradigt och hans ovanboende grannar (någon av dem) kastar ner använda blöjor så de hamnar på ett tak som ligger någon meter nedanför balkongen. What a fuck? Inte schysst och trevligt att titta på bajs! Ska man knacka på alla lägenheter och fråga? Min chansning är att de ser ut som djur så borde inte vara svåra att finna. Men varför jag är lite småförälskad i lägenheten är för att köket är fantastiskt stort med hur mycket förvaring som helst. Och sen sådanadär socker&salt-förvaringsgrejjer, ni vet sådana gamla glasburkar som hänger på väggen? Sovrummet är jättestort, vardagsrummet likaså och hallen är lång och fin. Dessutom en walk-in-closet.

Denna vecka jobbar jag bara två dagar. Imorgonbitti ska jag skjutsa killen och hans kompis till flygplatsen och sen köra hem till familjen. Vi ska till Kiviksmarknad, super :) Älskar den marknaden.

Lite roligt, för något år sedan hade jag dött av svartsjuka om min pojkvän hade åkt utomlands med en singelkompis. I och för sig hade jag nog gjort det nu med om det varit någon annan, men hans kompis är någon jag litar på och såklart litar jag på Dilshad med, skönt att inte förgöras av tankar :)




Jag hade inte tänkt att se ut som en hiphopare här men så blev det :) Ni får väl se min nuna ibland, inte ofta jag tar bilder på mig själv längre.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0