Hoppa och hoppas

Jag vill inte ta beslut på grund av feghet. Eller avstå att ta beslut. Men även om man inte tar beslut så är det också ett beslut. Jag vill inte leva med rädsla.. Vill inte välja den säkra vägen. Den närmaste framtiden för mig är läskig. Och för att klara av den behöver jag en stor dos självförtroende och självkänsla. Jag måste tro att jag är bra, att jag duger till och att jag har något att erbjuda. Och för att klara av detta måste jag nu ta ett beslut som några inte kommer att förstå men jag tänker med hjärtat istället för hjärnan. Jag måste själv må bra först och främst och jag är rädd om mig själv. Jag vill inte göra ont mot mig själv för det drabbar ju mig själv hårdast i slutet.

Så jag måste bara våga säga till och verkligen genomföra detta, för jag har bestämt mig.

Obegränsade möjligheter väntar när du tar chansen.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0