Girls night

Kvällen har varit megaskön, efter en väldigt svettig arbetsdag med massa spring. Jag var i Lund med Linnsi, gick runt i parken och stan och sedan fikade vi. Alltid har vi trevligt eller roligt eller mysigt ihop :) Tur att jag har henne! Sedan var jag på tjejkväll hos Farida, the girl next "door", bokstavligt talat huset bredvid. Jätteroligt var det. Massa tjejer där, trevliga sådana. Vissa mer vilda och gapiga än andra. Kul att bli underhållen. Många var trevliga och öppna att snacka. Har de senaste gångerna inte haft någon direkt att snacka med när jag varit bjuden till nya ställen med nytt folk men dessa tjejer var så gulliga och nyfikna och pratglada. Och inte minst vackra så de tog andan ur mig. Vilka tjejer det finns.



Bild från Mias tjejkväll

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0