Fredag med vänner

Ledig fredag idag och om en timme ska jag iväg och träffa Carro som jag ej träffat på väldigt länge, typ hela sommaren. Ska bli skönt! Ikväll blir det något att dricka med Sofia som jag inte heller träffat sen början på juni typ. Vi tänkte försöka inta Mosaik, vår gamla chefs andra ställe. Det är övermysigt och maten är gudomlig men har inte råd att äta där nu så blir en middag hemma.

Tror att jag kan ha börjat få magkatarr igen, därför jag inte kunnat äta ordentligt på hela veckan. Har inte haft det sen jag var typ 16-17. Men igår åt jag en normalstor portion men fick väldigt ont i magen. Så jag ska köpa novalucol idag på apoteket tänkte jag. Det är ett superläkemedel mot magkatarr :) Så hoppas jag det blir bättre.. Men jag vet att det blivit sämre på grund av inre stress, säkert därför jag fått det. Det är inte bra när kroppen reagerar så starkt på det man tänker på.

Aja. Nu ska jag sätta på musik och inpacka mitt hö-hår. Om jag inte fönar det tills det är helt torrt blir mitt hår så jävla strävt, därför jag kallar det höhår. Så nu blir det inpackning och föning!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0