Bella

Här får ni se mitt lilla hjärta Bella. Har ju inte riktigt lär känna henne eftersom hon bor ho mamma o pappa nu i sommar men har sett en hel del av hennes personlighet....


Hungrig... Tiggig och piper så fort hon hör något prassla...



Kramgó... Mysig... Lugn och stilla men har ändå attityd.




Här ligger min diamant Fia, mysigt va? Sekunden senare kom Bella och jagade bort henne. Ja, flickorna har det bra hos mamma, hon skämmer bort dem. Saknar Fia som sören, mitt lilla hjärta ♥

Bella är så otroligt söt, går ej att fånga på bild. Förresten, måste kommentera min arm på första bilden, ser ut som jag fått värsta musklerna i sommar, visst har jag det men den bilden är nog lite missvisande... Hehe.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0