Work all weekend

Jag är så himla nervös. Det är faktiskt en konstig sak. Förut blev jag nästan aldrig nervös inför saker. Kanske lite nervös, men inte riktigt så man är helt skrajj. På sistone har jag blivit mycket nervös över saker. Anywho så är jag väldigt nervös inför ikväll för jag ska hoppa in som servitris på F. Och jag är lite nervös inför att jag ju inte kan menyn. Sen ska jag vara på nattklubben och plocka glas samt stå i baren, vilket gör mig otroligt nervös det med. Jag är ju så långsam och glömmer var saker står, har bara varit där i nån timme förut ju.

Känner mig som värsta mesen här. Innan dess är det skola. Kommer nog vara trött för att jag ska jobba i tio timmar.. Imorgon ska jag också börja sex och sluta klockan fyra på natten.

Ja, det kommer vara kul att jobba men jag är faktiskt nervös inför att vara usel.

Ska försöka gaska upp mig!

Kommentarer
Postat av: Sanja

Kommer säkert gå jätte bra, du kan din grej! =) kram

2011-01-28 @ 12:23:01
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0