Sunny day

Igår var en härlig dag. Liksom idag så sken solen. Min balkong var hur skönt tempererad som helst. Så jag vårstädade där ute (gömde skitet, sammsög och plockade ner julglittret från gardinstången). Sen blev det kaffe och läsning i solen.






Ledig idag med. Vad ska man göra med denna dag? Solen skiner ute. Blir en liten städning, kanske träning (men känns så drygt att ta bussen..) och hämta ut mina naturschampo hihi :D

Har pratat med min gamla vän och vi ska ses nästa vecka. Känns skönt. Onödigt att vara ovänner när man är så bra vänner...

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Myyys med mys på balkongen ;)

2011-01-28 @ 11:34:59
Postat av: M

älskar din balkong :)

2011-01-29 @ 09:19:25
Postat av: Jonna Lilja

Kanske börjar bli dags att använda uterummet igen=) Ser så mysigt ut på din balkong

2011-01-29 @ 11:45:19
URL: http://thepinklily.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0