Söndagkväll

Sitter här lite halvt sliten efter helgen. Om jobbet kan jag säga att igår gick det ganska bra, fick hoppa in i baren och det var ganska roligt. Dock känner jag att det är ett väldigt stressigt och sjukt jobbigt jobb där man jobbar fleera timmar och knappt får rast.. Så är det ju tyvärr många gånger inom restaurangbranchen. Sen är det ett ganska otacksamt jobb, man får mycket skit.


Men men, ska inte prata nåt mer om det här i bloggen. Idag träffade jag brorsan, mormor och morfar. Vi åt god buffé på sultan palace. Sen blev det kaffe hos brorsan och hans rumskamrat. Trevligt sätt att tillbringa söndagen. Nu ska jag kolla på GG - i love it.

Skulle göra läxa tills imorrn men kommer inte in på webplatsen, står att den är olaglig eller nåt. Weird, vågar inte pusha ! haha. Har redan träffat en tjej som verkar jättegullig och pratglad, ska bli kul att lära känna henne mer. Är ju en ny kurs nu med helt nya människor.

Ikväll ska jag flytta hem till honey så ska jag bo där i en vecka :) Hörsch!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0