Hur trött..?

Idag skulle jag gå upp klockan åtta men jag var så otroligt trött att jag inte vaknade, bara fortsatte sova och sova. Till slut var klockan tjugo min innan jag skulle gå så jag beslutade mig för att stanna hemma från skolan. Det känns inte alls bra, men jag var verkligen otroligt trött. Måste börja med vitaminerna igen.

Jaha, idag ska jag nog hänga upp fågelmat i träden utanför mig.. Gå till Rusta en sväng, de har öppnat i närheten :)
Känner mig alldeles rastlös. Jag och Linn var och tränade igår, hur skönt som helst!! NU hoppas jag på att Carro vill komma med till dance aerobic imorrn.

Jag vill vara med någon, så tråkigt att vara ensam hela dagen. Men så är det när man skiter i skolan.

Kommentarer
Postat av: linnsan

ja vet, seeegt som sören att bara va hemma! sitter också hemma och glor in i väggen just nu haha, blir nog så tills jag börjar jobbet. har du uppdaterat ditt gymkort så det gäller dygnet runt nu? :D ses kanske på gymmet imorgon då, jag och jenny ska kanske köra ett Body pump pass :P Puss!!!

2011-01-26 @ 13:01:53
Postat av: Jonna Lilja

Usch vet hur de känns att vara sådär trött. Vitaminer är viktigt!! inte sluta med det. Kram på di

2011-01-26 @ 22:09:56
URL: http://thepinklily.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0