Gamla videos

Tänkte blogga lite snabbt här. Ska läsa en uppsats egentligen tihi. Igår satt jag och föräldrarna hemma och kollade på gamla videos hela kvällen. Fick se mamma när hon var liten, filmat från deras semestrar och julafton, skitkul :) Varade hur länge som helst hehe. Sen från när jag och brorsan var små. Jag var sån tjuris ibland, pinsamt att se faktiskt. Haha men det är väl bara att acceptera den man var.. och inse att det kanske sitter i fortfarande. Dock var jag riktigt blyg när jag var liten, ända upp tills jag var kanske 12.. Och idag är jag det fortfarande i många sammanhang, speciellt när jag ska träffa nya personer. Men det är inte alltid, ofta kan jag vara väldigt social, men om jag känner mig obekväm på något sätt, till exempel om det är personer som jag känner mig osäker med så kan jag bli riktigt blyg och få värsta tunghäftan. Men om jag märker att personerna är positiva gentemot mig eller intresserade, då brukar jag kunna snacka på. Tur att det inte sitter i som när jag var liten. Minns att det var riktigt jobbigt att vara blyg inför klassen, släkten och alla vuxna i stort sett.


men men. Träffade ju min gamla vän Jonna också igår, var och fikade på Teapot, riktigt trevligt! Det var ett nice café och det var jättekul att träffa henne. Vi hann  typ bara snacka om allt som hänt sen vi sist umgicks, så vi hann inte gå igenom nutiden så mycket, finns mycket jag vill veta :) Men förhoppningsvis kommer vi kunna ses snart igen fast vi bor typ 10 mil ifrån varann. Drygt.

Idag blir det nog inte så mycket action heller, men nu ska jag läsa uppsatsen på engelska. Sacre.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0