Färskt hår



Äntligen hittade jag genom en slump i en gammal VR-tidning, schampo och balsam utan några som helst animaliska ingredienser och icke djurtestat för en billig peng. Flaskorna kostade 60 kronor var och jag tycker absolut det är värt att testa att tvätta håret med något från naturen, blommor, e-vitamin, mandarinextract. Istället för djurhovar och fjädrar som det är i vanligt schampoo (keratin). Finns en lååång lista på allt äckel som finns i tvål och schampo, känns omöjligt att komma ifrån inälvor. Ö på det.

Ser fram emot att testa det och hoppas det fungerar så kan jag känna att mitt hår är helt friskt och fräscht med bara naturliga saker och inga slaktprodukter.

HIgh five :)
De är beställda på eleven.se

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0