Dagens goda gärningar

Idag skänkte jag mina 100 poäng på den där undersökningssajten jag är med i, till barncancerfonden. 100 kronor blir det till dem, istället för att köpa presentkort i alla möjliga affärer, så DET förtjänar jag en guldstjärna i kanten för. Sedan beställde jag årets almanacka från katthjälpen i Malmö, 125 kronor, hoppas den är bra att skriva i.

Ja, nu känner jag att jag varit riktigt snäll idag :) Och nu ska jag ner i källaren och städa lite så blir det lite duktighetspoäng också höhö.

Nu är man ledig i en vecka, fattar ni hur gött det är? (okej det var nyss jullov, men en speciell känsla att vara ledig precis mitt i terminen när ingen annan är det)


Har de små knytena här hos mig igen, sötaste!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0