8 timmar

Tack M, Jonna och Sanja för era fina kommentarer :D

Det finns en konstig grejj med mig. Jag är såå jävla trött om jag ska sova 8 timmar. Om jag sover cirka 6-7 timmar är jag inte trött, inte heller om jag sover 9-10. Men just 8 timmar blir jag sjuukt trött så jag knappt kan gå upp. Mycket märkligt! Imorse var jag så trött att jag inte gick till skolan. Detta är inte roligt. Inte det minsta.

Måste äta alla vitaminer, men det är svårt att få i sig allt tycker jag! Jag äter ju sojakött i stort sett varje dag, om inte åtminstone 4-5 gånger i veckan och det är ju järn och proteiner i det. Nej, jag vet inte riktigt vad som är felet. Men jag ska testa att sova 7 timmar per natt ist. Vara upp längre o ändå gå upp tidigt.. se hur det funkar. Finns en studie som säger att mer än sju timmars sömn kan orsaka hjärt- och kärlsjukdomar. Om det är sant vet jag ej.

Nu ska jag avsluta, ska träna med Linn vid tolv.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0