work out

Ikväll tränade jag och Linnsi, riktigt nice!! Blev riktigt svettig och trött i benen så det gav lite resultat hoppas jag :) Uppgraderade även mitt kort så jag kan träna alltid, bra att kunna träna kvällar och helger. Innan träningen var vi hemma hos mig (eller hos Dilshad) och fikade, snackade och lagade mat. Vi skulle spela lite playstation genom att koppla datorn till tv:n. Min tekniska skills räckte nästan till men jag hittade inte alla sladdar så gick tyvärr inte.
Annars har det inte hänt något speciellt. Var trevligt att spendera dagen med Linnsi. Imorgon ska jag på riktigt anstränga mig för att gå upp i tid! Sover föör länge varje morgon.
ush, nu ska jag sluta skriva för ni anar inte hur mycket fel jag skriver hela tiden på hans dator, knapparna sitter längre ifrån än på min haha.

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Var riktigt nice med litta träning ;) Jag vaknade faktiskt nio idag höhö, men bara för att jag ställde kl pga tvätten :P

2011-02-02 @ 09:26:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0