Uttråkad

Gud vad jag är uttråkad! Dagarna är så långa och jag vet inte vad jag ska göra, vilket gör mig på dåligt humör. Jag får lite halvt spatt av att sitta här framför datorn.


Får väl gå ut och posta ett paket och sen ska jag kanske baka lite till imorgon. Känns inte lönt att handla eller något eftersom vi ska flytta hem till mig senare idag. Lika bra att ha så lite som möjligt att flytta. Det blev jättelite tid här, det är för att några ska installera bredband här imorrn så vi får flytta till mig för annars blir mina marsvin jätterädda. Kan inte lämna de här med några främmande installatörer. 

Jaja, får väl gå ut nu och sen baka och laga lite mat kanske. Ska bli skönt att träna ikväll åtminstone.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0