STOLT

Idag gick jag upp klockan kvart i åtta, wihoo vad stolt jag är! Har tvättat och nu tänkte jag söka lite jobb. Går ju ut i juni så får börja söka jobb nu, så man inte är arbetslös.

Mina fönster har blivit VÄLDIGT dammiga och fula av den där stormen som var här och härjade. Jobbigt. Jag tycker inte om att putsa fönster hehe. Vet knappt hur man gör heller.. Vilket man borde veta om man bott själv i 1,5 år? Jag är nog inte den flitigaste på att putsa fönster.. Ja, vi har väl alla några ställe där vi borde städa oftare. Jag är väldigt dålig på att torka ugnen (säger man städa ugn? torka ugn? putsa ugn??) i vilket fall så gör jag inget av det. Är dålig på att städa under sängen och putsa fönstrena. Är också dålig på att städa frysen, när jag väl gör det så finns det bröd som är väldigt gammalt där inne.

Nej, nu ska jag sluta berätta för er om mina snuskiga vanor och istället återgå till mitt jobbsökande. Personligt brev är så himla svårt. Hur står man ut ur mängden? Det tåls att fundera på.

Hörch!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0