Party-time :D

Just nu är jag väldigt glad för jag har fått en intervju - jihoo!! Kan berätta lite mer sen efter intervjun kanske. Inte inom min utbildning men mer ett tillfälligt jobb :)

Var på arbetsförmedlningen iförmiddags men det var inte direkt något speciellt, gav inte så mycket. Men lite info bara. Och idag är ingen vanlig dag för det är Dilshads födelsedag :D Eftersom han inte läser min blogg känns det lite tryggt att berätta att jag ska laga buffé till honom, han älskar mat och jag tycker det är bättre att laga själv för vegetarisk mat på restaurang är inte direkt lika kul som jag gör (lite reklam för mina skills där). Har köpt massa spännande, bilden nedan kan kanske ge er tanken om vilken buffé jag ska göra....



Jag ska ge honom hans present och DEN avslöjar jag inte än, kan inte ta risken att den läcker ;)

I lördagskväll var jag på tjejfest hos Mia, som var otroligt rolig! Träffade söta tjejer och vi hade trevligt. Tiden gick så otroligt fort, för fort. Vi hann tyvärr inte spela spel eller ens lära känna varann ordentligt. Måste varit något fel på klockan ;) För första gången lyckades jag med en slags sotad make-up. Jag har aldrig lyckats med en mer markerad ögonskugga för jag har sett ut som clown/prostituerad men denna gången gick det great. Kul att kunna variera mig lite nu och inte alltid köra på guldfärg.


Fina Mia i mitten med rosa, värdinnan för kvällen. Jag och Jessie på hörnan. Jag har slutat vara fotogenisk, så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad bra att du hade roligt gumman :D Vaddå inte fotogenisk, du blev ju jätte söt på bilderna knäppis. hihi oooohhh vill höra mer om intervjun! :O

puss puss

2011-02-28 @ 20:13:46
Postat av: Linnsan

Grattis igen till intervjun gumman! <3 Weeiiihooo

2011-03-01 @ 11:39:52
Postat av: lovisa

Hej där!:) allt bra?:)



Just nu har jag en tävling med sminkprinsessan.com där du kan vinna ett läppkit!

om du är intresserad kan du kika bloggen:)

2011-03-01 @ 12:09:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Marcus

Arbetsförnedringen är inte kloka!

2011-03-01 @ 12:38:33
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Sanja

Åååå va kul, blir säkert jätte bra innan du hittar något inom ditt yrke. Kommer säkert gå hur bra som helst! =) Lycka till / Kram

2011-03-01 @ 18:56:57
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0