Nails

Det är så fint med alla färggranna lack nu i vår, tycker ni inte? Jag älskar det. Just nu har jag på mig ett jeansblått som jag köpte från h&M, deras lack är faktiskt skitbra. Håller hyfsat (svårt att hitta bra lack tycker jag) men det håller ändå 3 dagar typ innan det börjar flagna på nageltopparna och då klipper jag bara naglarna. Där är mitt bästa tips - klipp inte naglarna när du målar dem utan vänta tills lacket har börjat flagna, då klipper du bort topparna och voila, så ser nagellacket som nytt ut!

Igår köpte jag två depend-lack, det var nämligen 20% på alla ögonskuggor och nagellack på Lindex. Lika bra att passa på för jag kommer ändå köpa förr eller senare. Köpte ett mörk/klar lila och ett turkost/grönt.

Här är ders springcollection:


Det är liknande nummer 228 som jag har på mig nu, men utan så mycket glitter. Har lite svårt för glitter i lack faktiskt. Funderar på att köpa nummer 222 också, ljuslila är fint! Här är de två som jag köpte:


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0