Ledig

Denna veckan består av flera lediga dagar. Var ju dock inte i skolan i måndags så vet inte om det är någon läxa jag bör göra. Idag åt jag frukost framför tv:n och tittade på några Gossip girl avsnitt.. Är på andra säsongen nu. Love it! Sedan gick jag hem till mig för att ta hand om den kvarlämnade disken, vattna blommorna och städa lite. Blev ett jävla projekt där hemma. Hade massor av sopor att ta ut, samt en väska med den där satans lagboken (tung som fasiken!). Så skulle jag ta ut min cykel ur förrådet för att kunna frakta den tunga väskan. Inget lyse! Det var becksvart där inne. Jag bestämde mig för att testa mina skills i mörkret och försökte hitta rätt nyckel till hänglåset och sedan rätt nyckel till cykellåset. Det var inte det lättaste att sedan också ta ut cykeln ur förrådet. Men jag lyckades. När jag sedan gick hemåt till Dilshad tog jag en annan väg och gick vilse haha. Jag kunde inte låta bli att nästan skratta för mig själv för jag gick till fel hus hela tiden. Jag körde vilse HELA TIDEN när jag flyttade hit och hade bil. Blev så trött på mig själv för det tog alltid lång tid när jag bestämde mig för att köra ut något ärende.

Ja, vilken grejj va.

Jag har bjudit in ett par vänner för en tjejspelkväll på fredag, hoppas de kan komma :) Hade varit supertrevligt. Ikväll blir det pizza, inte för att jag inte orkar lagar mat (som oftast brukar vara anledningen) utan för att jag är sjukt sugen! Och imorgon är jag medbjuden till ett boxningspass på gymmet. ja, hur otränad jag än är så vill jag :)

Take care.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0