Komiskt för en sjusovare

Vaknade och fick en känsla av att mobilen inte ringt, att jag sovit jättelänge (ville ju inte få bort stoltheten av att vakna tidigt!) hehe. Så vände jag mig mot mobilen och såg att den ramlat ned på golvet och gått itu. När jag satte på den (ja, för det går att tappa gamla mobiler itu utan att det händer något) upprepades i mitt huvud "snälla säg inte att klockan är tio, snälla säg att klockan är lite..".

Jadå, den var bara 8.50. Skitbra! Nu är klockan halv elva och jag ska göra lite läxa innan jag ska iväg och träffa Linnsi. Vi ska äta lunch tillsammans. Har vi typ aldrig gjort haha. Vi bara fikar. Och sen är inte jag den som äter lunch, vet dock ej om hon är det. Tror inte det.

Yess, nu ska jag göra läxan som sagt. Ciao!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0