Freestyle

För första gången idag så tränade jag med mp3 haha "freestyle", tänkte automatiskt freestyle men så säger man väl inte längre? Nu säger man mp3, ipod eller nåt. Men jag tycker freestyle är ett finare ord och sammanfattar alla bärbara musikspelare! Men i alla fall så var det skitbra att träna med min musik, fick mycket mer energi och motivation. Riktigt kul! I skolan fick vi en uppgift att skriva ett PM om en lag. Ska bli skitkul. Jag har saknat att skriva efter C-uppsatsens avslut och dessutom ska det bli kul att skriva om en migrations-, flykting- eller integrationslag. Vet inte vilken, har inte koll på vilka som finns men jag ska fördjupa mig i någon som kan vara viktig för mig att veta :)

Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra, men det är början på helgen iaf.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0