Förändringar

Ja det vankas förändringar här i bloggen. Känner för att göra om designen nu när våren står för dörren. Iofs blev den precis bortknuffad av snön som också står utanför och bankar på.  Kan ge en liten ledtråd om min nya design... Turkos. En mycket fin färg :)

Filmen igår var hur bra som helst! Titeln lät trist "Kärlek i new york", men som vanligt var det svenskarna som gjort om den underbara titeln - Happy. Thank you. More please. Riktigt braa! Feelgood-drama-komedi-lite romantik.

Idag är det fredag och det blir lite plugg med min grupp. Min nya grupp. Den består av två tjejer och en kille som dock inte kommer vara med idag, vilket jag är glad över då han redan kan allt. Och jag vill lära mig själv, inte ha någon som berättar allt. Okej med hjälp men inte för mycket, ni förstår?

Fredag ja, undra vad som händer ikväll? Imorrn kommer mina föräldrar hit och umgås på eftermiddagen! Sen lagar vi middag tillsammans innan de åker hem. Ska bli så kul att umgås med de ♥


Ny profilbild på facebook :)

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Skiit fin bild gumman <3

2011-02-12 @ 10:39:26
Postat av: Marabou

vacker :)

2011-02-12 @ 19:05:42
Postat av: Anonym

Vad heter kursen du går?

2011-02-14 @ 13:32:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0