Energy

Idag vaknade jag till klockan halv sju. Ja, det är sjukt va? För att vara mig. Men jag gick upp då, visste att om jag somnade om skulle jag va trött fast jag vaknat halv tio. Nu är klockan halv elva och jag har kollat på GG, ätit frukost och suttit och surfat. Har checkat Victoria secrets hemsida, riktigt fina kläder! Måste köpa en klänning därifrån nån dag, men det blir så dyrt med frakt och tull. Om jag räknat rätt skulle bara det kosta 160 kr med frakt och 25% av ordervärdet i tullavgift, men någon dag.. :) NU känner jag att jag har energi att starta dagen!

Igår var jag på arbetsförmedlingen och det kändes skitbra. träffade en jättetrevlig man som gav mig många tips och råd. Han sa något jättesnällt, att det är viktigt med ett personligt möte. Så sa han att det är viktigt för mig som har ett så trevligt yttre och trevlig personlighet. Sånt gör mig glad, för han sa verkligen något snällt, inte på ett slibbigt sätt alls (fast det kanske låter så). Känner mig själv riktigt fin för jag har färgat håret så nu är det fint, varmt brunt och inte någon konstig blandning av ljusbrunt :)

Idag ska jag plugga hemma, pallar inte ta mig till skolan för det tar sån tid och jag behöver inte lektionen så värst mycket. Ska läsa på lag och i boken tänkte jag. Igår skulle jag skriva ut sekretess- och offentlighetslagen i skolan och visste inte att den var på 74 (!!) sidor. Det där tog pengar.. Nu ska jag gå och ta hand om mina små flickor som är i köket, ha en nice dag!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0