En dag med Madu

Idag har jag tillbringat dagen med Madusha. Äntligen är vi vänner igen, kändes så himla roligt och skönt att ses! Vi var i Lund och tog en långfika, gick runt lite och kollade i affärer och sen tog vi en fika till innan hon åkte hem. Kände att vi behövde sitta och prata lite till hehe. Riktigt roligt var det!! Nästa gång blir det filmkväll hos henne, ska nog hem till familjen nästa helg.

Ikväll har jag tvättat en massa - sex maskiner. Imorgon ska jag hinna med en del.. Ska kanske träffa Elmi och Carro och uträtta ärenden samt fika, sedan ska jag plugga med min grupp och förbereda ett seminarie på ett rättsfall som är ganska svårt. Sen ska jag på möte på Arbetsförmedlingen på fredag. Så mycket att tänka på nu med att fixa med tryck av C-uppsatsen, examensbetyg som ska ansökas om, arbete som ska sökas på många ställen och sen är det kursen med böcker som ska läsas och ett PM som ska skrivas. Dilshad fyller år och har saker att ordna inför det. HJÄLP.


Min nya hårfärg :)


Dilshad skrapar rutan haha.

Kommentarer
Postat av: Marabou

Tack min söta. Det var super trevligt :) ta hand om dig tills vi ska ses igen. kramar om

2011-02-23 @ 20:57:39
Postat av: Marabou

Älskar din nya sida. super fin :)))

2011-02-23 @ 20:58:18
Postat av: Linnsan

Suuuuper snygg i din nya hårfärg :D! <3

2011-02-23 @ 21:39:38
Postat av: Mia

Riiiktigt fin hår färg!! :D See ya tomorrow.

2011-02-25 @ 10:14:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0