Eko-schampoo

Kom på att jag borde berätta vad jag tycker om mina nya schampo som är helt utan animaliska ingredienser och inte har testats på djur i något steg.

Schampot är skitbra, luktar gott och löddrar mycket. Håret håller sig fettfritt i typ 4 dagar, great! Balsamet har jag lite svårare för, det känns inte så "fettigt" i händerna som annat balsam och därför känns det inte när man sätter in det i håret. Mitt hår är fint av schampot men dock lite slitet i topparna. Har i alla fall köpt vanlig hårinpackning för att undvika att klippa mig och vet inte om det är på grund av balsamet eller på grund av att jag inte skött om mitt hår så bra *hosthost* , men mitt betyg blir alltså:

Schampo: Rekommenderar starkt!
Balsam: Helt okej, men är inte säker på att det har någon effekt.



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0