Driving

Dilshad har börjat samköra med en kollega från Lund, vilket betyder att han är så snäll att lämna bilen till mitt förfogande. VÄLDIGT skönt när jag ska till skolan för den vägen är så himla trist. Först gå till bussen, åka till värnhem, vänta på stadsbuss, åka till orkanen, gå till min skola. Det värsta är att de byggt om och inte inkluderat övergångsställen så man måste gå över mitt i en rondell, och de som känner mig vet att jag inte diggar att gå över gator hur som helst i Malmö. Det är en aning livsfarligt. Är mer rädd sen jag höll på att bli överkörd i somras. Ush ush.

Igår tränade jag och Linnsi, sen körde vi och handlade lite och lagade god soppa hemma hos henne. Keldas kylda soppor, toscana tomatsoppa - UNDERBART GOD. Men räcker bara till 2 portioner. Igårkväll träffade jag min fina bror, drack kaffe hemma hos honom och sen gick vi på bio och tittade på 127 timmar, vilken var en väldigt bra och spännande film, men stundtals riktigt rälig. Var en aning illamående ibland, men vad ska man göra om man sitter fastkilad i ett berg?

Nu är det dags för mig att dra mig iväg till skolan, lyssna på sekretess- och offentlighetslagen och sedan träna.

Kommentarer
Postat av: Sanja

Ååå va kul att filmen va bra. Jag har läst boken och har hoppats på att filmen skulle va bra =) kram

2011-02-17 @ 18:08:18
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0