What doesnt kill me

Är sjukt berörd av killen vars video kretsar runt på Facebook i skrivande stund. Killen som blivit mobbad så länge han gått i skolan och när han säger på slutet.. att trots detta kommer han inte gå någonstans, för han är STARK och han kommer fortsätta finnas för det finns miljoner anledningar till det. Så sjukt inspirerande person!!

Julfika igår då, stundtals väldigt mysig och blev lite spelande. Härligt att träffa alla vänner och for runt som en liten idiot för att hinna fixa allt innan de skulle komma. Sofia kom tidigare och haffade mig i mjukiskläder där jag stod och lagade mat. Pärlan fixade fat och satte fram grejjer medan jag sprang runt och satte på mig strumpbyxor, slängde i mig mat, hängde julkulor i öronen med mera.

Idag började dagen med att jag lagade en tand klockan halv åtta på morgonen. Kan ha varit bra att sitta lite halvdöd i stolen. Yea. Nu är klockan nio och jag ska snart promenera till Sofia för att kicka igång projektet. Me love. Underbart :) Känner mig full fart framåt.

I eftermiddag ska jag jobba igen, ser inte riktigt frame emot det eftersom det var väldigt slititigt och jag är så förbaskat tyst när jag kommer in i en ny grupp på typ tjugo pers?

Man måste vända saker till något positivt, se till att man har det som man vill i livet, göra sig av med saker som gör en ledsen, blicka framåt, hålla huvudet högt och intala sig själv att även om man ibland har alla emot sig så behöver inte det betyda att det är man själv som har fel!

Kommentarer
Postat av: Linnsi

Hoppas det går bra på jobb idag iaf och att det inte blir lika slitigt! Tack igen för igår! Bara hör av dig om du har lust med lite fikatajm imorn eller onsdag! :)

2011-12-05 @ 14:39:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0