Väla

Ja då gjorde man väla idag, herregud vad det är stort. När jag & mamma är där brukar det ta flera timmar att ta sig igenom, vilket jag nu förstod när man gick genom det lite fortare än man brukar. Även då tog det lång tid. Blev en aning shoppingsugen, men köpte endast till Linnsan, har kommit på en kul present tihihihi. Hör du det stumpan? Nu blev du nyfiken va? Såg din syster också, haha. Jag kände inte igen henne, när hon sa mitt namn tittade jag på henne och undrade om jag skulle känna henne. Knasigt, hur man kan få brainfreeze så ibland. Och så träffade jag på Mia, jättekul att se min flicka :) Köpte dock ett litet nagellack för 20 spänn till mig själv, väldigt glittrigt, glamourigt och Gossip girl. 20 spänn var jag värd.

Idag är det fredag. Jag har noll planer inför helgen. Det blir nog städa lite idag, lika bra att göra det idag när man har energi eller? Det är verkligen såhär när man har två marsvin - även om man dammsugar en dag så ser det nästa dag ut som att man inte gjort det på typ 2 veckor. Det är både spån, hö och dammigt. Blir mycket städning, vilket är lite jobbigt. Det är ju faktiskt inte så kul att aldrig känna att man har ett städat hem. Men jag tänkte idag.. att de är fyra år gamla, Fia väldigt snart fyra år.. Och marsvin lever inte så mycket längre än 4-5 år så det gäller verkligen att ta till vara på tiden med dem, den sista tiden med marsvin.. Får stå ut med lite skit på golvet så länge man har ett rent hjärta. eller nåt.

jag&Lillan


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0