Projektplanering

Helt plötsligt kom alla krav tillbaka - måste ordna med projekt och söka massa jobb. Sen vankas det jul, ska fixa julgåvor, bygga pepparkakshus, baka lite och säkert massa annat jag glömt bort. Tiden är för kort! Nu blir det att sätta på lite kaffe i detta oväder och börja med projektet. Jag bara känner på mig att allt kommer fixa sig, allt allt allt :) Visst kommer det krävas en del kämpande från min sida men det gör jag så gärna. För jag ville inte vara kvar.

Idag är det lucia. Jag har gått lucia en gång på högstadiet, den gången var det det finaste luciatåget på flera år, trots att de flesta av oss inte sjöng skitbra så tjatatade musikläraren att vi skulle sjunga HÖGT. Och det gjorde mirakel. Det är kul att gå lucia, för man känner sig så fin :D Synd bara att man inte kan sjunga. Eller jag kan ju sjunga men det låter inte så bra hehe.

Linnsi har fest nästa vecka med Gossip girl-tema. Som tur var hade jag presentkort och har fixat en superfin outfit, har planerat frisyr och tänker mig lite Serena-liknande. Jag älskar ju Blair.. hmm kanske får ändra mig lite sen? Har inte sett det senaste avsnittet än, det måste jag också göra. Men Linn har inte kunnat vara tyst om vad som händer, åh jag kommer skrika när jag ser det.


Älskar Blair&Chuck♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0