Musikal

Idag har man varit kulturell och tittat på Les miserables med hela familjen. Really nice. Det var ganska mäktigt att se så många personer på scen samtidigt, väldigt bra orkester och bra scen-grejjer. Jag vet att det heter något annat men minns inte namnet för tillfället. Ja, den var bra.

Blev lite paj hos brorsan innan föreställningen. Ikväll känns lite konstigt. Jag har en enorm känsla av frihet i mig. Jag ska ta ett viktigt beslut imorgon. Berättar mer då. Jag är så säker som jag inte varit på mycket länge. Och jag känner mig stark och självständig. Jag är vuxen nu.

Lyssnar på Michael Wiehe, som jag upptäckte på nytt genom Så mycket bättre. Jasons låt var hur bra som helst, han är grym den killen. Ser att många andra på facebook också lyssnar på den ikväll. Flickan och kråkan med Jason. Gillar också "som en duva" med Wiehe och Afzelius.

Godnatt kära vänner.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0