Klunk klunk

Jag är så ohyggeligt trött på att hela tiden svälja massa saker. Ja inte bokstavligen utan som de säger "ja, men det är bara att svälja det!!". Sacre BLÄ på det. Jag anser inte att det är "vuxet" att ta massa skit, kasta sig under folks fötter, vända kappan efter vinden. Vuxet anser jag är att man har stake i sig att säga ifrån när någon behandlar en orättvist eller illa.

Jag vill inte vara en sådan person som bara tar det. Men det är något som alltid gör att jag blir den personen ändå. Ibland måste man göra det för andras skull, ibland för sin egen skull för man är beroende av personen i fråga för pengar, välfärd eller något annat. Nej, vänner. Jag vill leva ett liv där jag slipper ta en jävla massa skit från alla håll och kanter.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0