I walk the line

Idag på worket Ikea gick det superbra. Stod och lassade mat hela passet. Det kallas att man står i linen. Kul var det :) Blev snabbare och snabbare och fick rutin så det var kul. Och herregud vad kundkontakt gör mkt skillnad för mig i jobbet! Idag när jag ständigt träffade nya ansikten så blev jag mer glad och öppen även mot kollegor. Jag gillar jobb där jag får träffa folk. Jag gillar i och för sig att arbeta själv också men jag mår bäst när jag får utöva service tror jag, då utvecklas jag mycket och har roligare på arbetsplatsen. Ja, det var kul idag :)

Mötet med Sofia i förmiddags var sjukt inspirerande och nu ska vi börja med projektet. JAG ska börja med det rättare sagt. Ska satsa stenhårt, detta är det jag VILL!! Denna chansen är one of a kind. Och när jag träffar Sofia känns det som att allt är möjligt, sjukt underbar känsla.

Imorgon första dagen på mitt riktiga nya jobb. Spännande värre, nervöst som satan i gatan. Men hey, idag har jag faktiskt lagat en tand samt gått till ett jobb som jag var riktigt nervös för och det gick prima så det kommer nog gå bra imorgon med :)

Men nu är det NU och jag ska sova för ögonen går i kors. Får se om det är någon snö när man vaknar, den var någon timme bort bara sist jag hörde något om den. Spännande!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0