Hurraay



Idag är ingen vanlig dag för idag är Linnsans födelsedag! Hurra hurra hurra. Min gamla fina vän som alltid finns där och lyssnar på mitt tragg, som gör knasiga saker och får mig att skratta. Den jag kan softa med framför en film och vara så trött som det bara går och samma vän som jag kan gå ut och dansa med i flera timmar. För hon ger aldrig upp, hon säger alltid JA. Vilket leder till konstiga grejjer ibland haha men hoppas det tar dig långt stumpan. Jag älskar att ha dig i mitt liv, att ta långfikor med dig på mormors bageri, äta massa godis till magarna svullnar, prata killsnack, ja för jag bara älskar att prata med dig. :)

Jag hoppas vi kommer att förbli vänner, annars skulle det bli tomt för mig :) Och jag kan bara hoppas att det skulle bli tomt för dig med. Ja, för du kommer alltid vara min vän, du vet för mycket :P

Puss och kram på Linnsan som nu är 24, ikväll ska hon firas med glitter och glamour. Hoppas du får mycket glitter i ditt liv, icke-materiellt glitter :)

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Taaaaack gumman! :D Blev helt rörd när jag läste! Det skulle bli så gaalet tomt utan dig som min vän! Hoppas att vi är vänner tills den dagen vi sitter på ålderdomshemmet (förhoppningsvis samma, hahaha). Älskar diiig! <3

2011-12-22 @ 10:49:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0