Glitter&glamour

igår var det ju dags för den stora tjejmiddagen Glitter&glamour a'la Gossip girl för Linn som fyllde 24 :D Det började med att jag kom en kvart för sent. Att fixa sig mycket med en riktig frisyr är jag inte så van vid så tog lite extra tid hehe. Våfflade hela håret lite svagt så jag fick mer volym, sedan lockade jag med locktång, kammade allt åt ena sidan och satte upp i en lös tofs på vänster sida, på med ett diamantdiadem och sen kände jag mig glamourig. Dock höll nog inte frisyren så länge att döma av fotona haha. Hade ett paljettlinne, svart kjol och lite pärlhalsband. Hade till och med målat naglarna glittriga med rosa lack och sedan paljettlack ovanpå. Min falska Loui Vuitton hängde självklart med, kände mig riktigt upper-eastside haha.

Maten var jättegod, hon hade ansträngt sig och gjort fyllda paprikor till mig med sojafärs i. Blev god dricka och massa snack. Jonna var där med sin lilla bebis, roligt att se dem! Sen blev det spel en liten stund, fototagning och "jag har aldrig". Jag blev inte kvar och avslutade kvällen, men lämnade på topp och hoppas på en utgång mycket snart med Linnsi.

Linns kompis tog massa foto som jag kanske kommer få sen, men än så länge kan jag visa dessa :D




Jonna, Paula, Sofia, Linn och Lecille.


Skitful bild haha, vi började skratta åt Jonna som skulle ta fotot.




Det enda fotot jag tog med självutlösaren hehe.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0