Glad!

Idag vaknade jag med en konstig klump i halsen, en bokstavlig knöl liksom som gör ont när jag andas och sväljer. men trots det vaknade jag glad! Och nu har det slutat regna och solen tittar fram, mitt humör kanske smittade av sig? Har tagit på mig en annorlunda outfit som jag aldrig haft innan, känns lagom professionell idag när jag ska till mina coacher. Inte samma coacher som innan utan mina nya coacher.

Jag har inga planer för fredag, lördag eller söndag. Men ändå är jag glad. För allt kommer fixa sig. Jag fick beviljat csn för kurserna jag sökt in till, inte helt fel att gå i skolan lite till om det inte löser sig med jobb.

Dessutom är jag glaad för min bästa kompis som är glad idag :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0