Frusen

Här är så kallt och ruggigt även inne i lägenheten. Tur att jag har en liten värmefläkt som värmer upp, annars hade jag frusit ännu mer. Vill inte att mina marsvin ska bli förkylda heller. Idag har jag mest latat mig faktiskt, inget jag är stolt över hehe. Men men det behöver jag ibland.

Har slipat lite på projektet, men vet inte riktigt vad jag ska göra mer. Ikväll hoppas jag på att få träffa en gammal killkompis, annars blir det nog lite långtråkigt här hemma :)

Men imorgon ska jag jobba hela dagen fram till halv åtta på kvällen, mamma kommer för att passa marsvinen över helgen. Jag åker till Linnsi efter jobbet för vindrickande och salsadansande på F. Ser jag fram emot :D Hoppas på en awesome night!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0